nedeľa 15. januára 2017

*****lubimmafinku*****


S novým rokom 2017 som sa rozhodla priniesť na svoj blog aj pár sviežich noviniek. 
Zdieľam s vami mnoho editoriálov, outfitových postov, ktoré vytváram spolu s úžasnými a kreatívnymi ľuďmi. Preto by som vám vždy chcela týchto šikovníkov aj trochu hlbšie predstaviť. Napríklad ako vznikalo fotenie, aké sú príbehy fotografov, modeliek alebo módnych dizajnérov  ich vytvorených kolekcií. Jednoducho vtiahnúť vás do môjho sveta :) 
A začínam s prvým článkom, kde som položila modelke Tashy, sebe a fotografke Mafin pár otázok. 
Vytvorili sme tieto krásne beauty fotky s extravagantným make-upom. 
Dúfam, že sa vám páčia :*

Photography: Mafin Laurincová
Make-up, hair: Mischel Warenits


Čo pre teba znamená krása? Tasha: Krása je veľmi relatívny pojem a pre každého to znamená niečo iné. Krása je niečo, čo ľudí priťahuje. Ľudia sa radi obklopujú krásnymi vecami, lebo ich to robí šťastnými. Ale takisto, koľko ľudí toľko chutí. Čo sa páči jednému, tomu druhému sa už nemusí. Preto neviem či na svete vôbec existuje niečo škaredé. A čo sa ľudí týka, krása musí ísť hlavne zvnútra, inak ani obal nestojí za nič.
Mafin: Vo všeobecnosti niečo, od čoho nedokážem odtrhnúť oči.
Mischel: Je to veľmi široký pojem, ktorý sa snažím vnímať i v najmenších detailoch. Krása je jednoducho to, čo ľudí priťahuje a je veľmi fascinujúce, že pre každého je krása niečo iné. Pre mňa je to umenie, originalita, zvláštnosť, ale zároveň aj taká ranná rosa alebo kvapky dažďu na listoch stromu. Ide tam aj o prežitý okamih, ktorý je pre danú osobu krásny.

Aké fotenia ťa ako modelku bavia najviac? Tasha: Najviac ma bavia také, ktoré majú myšlienku a určitú tematiku. Keď sa môžem vžiť do role a celý team spolupracuje. Akoby to bolo javisko.


Čo na svojom výzore si najviac ceníš? Na čo si hrdá? Tasha: Nikdy som nad tým takto nerozmýšľala. Nemám na sebe žiadneho favorita 😀 je to súlad všetkého. Tie veci vytvárajú jednoducho mňa a preto sme každý jeden jedinečný. A to si cením, lebo už len s maličkou zmenou by to bol niekto iný. A treba byt hrdý na iné veci nie na výzor.
Mafin: Kedysi som výzor brala s veľkou vážnosťou, dnes si napríklad vážim to, že mám zdravé oči, ruky a podobne.
Mischel: Úprimne, pred pár rokmi som ani kôš vyhodiť na ulicu nešla bez komplet make-upu(špirála, linka tiene, rúž atď.) :D Teraz mi stačí len make-up krém, ak nestíham alebo sa mi jednoducho nechce (čo je dosť často v poslednej dobe). Je to znak toho, že som sa ako tak so sebou konečne vžila a stotožnila sa. Predtým som to až prehnane riešila a videla na sebe len negatíva.

Podľa čoho si vyberáš modelky na fotenie? Opíš dokonalú modelku pred tvojím objektívom.
Mafin: Podľa celkového konceptu fotenia, nálady. Na fotenie svadobných šiat by som si nevybrala typ heroin chic a podobne. Kedže sme team, tak to závisí aj od ostatných, od ich vkusu. Dokonalá je pre mňa tá, ktorá aj z absurdných momentov dokáže urobiť prirodzený pohyb. S výzorom to často ani nesúvisí, skôr so skúsenosťami danej modelky.


Bez akého beauty doplnku sa nezaobídeš? Tvoj ´must have´ Tasha: Veľmi rada používam krém Effaclar Duo+ od La Roche-Posay. Či už ako denný krém na ochranu proti nečistotám alebo ako podkladový krém pod make-up. Ja osobne sa maľujem len keď je to naozaj nevyhnutné, ale tento krém mám vždy pri sebe. Lebo nikdy nevieš, čo sa na teba cez deň nalepí haha. A určite by som sa nezaobišla bez šampónu Pantene aqua light. Je to zázrak aspoň pre mňa. Vlasy mi rýchlejšie schnú a vydržia dlhšie ´fresh´.
Mafin: Asi bez špirály, vzhľadom na moje blond mihalnice. a som závislá na starostlivosti o pleť. Pred spaním si umyjem tvár, použijem masku, toner, sérum, krém a občas aj olej. Neustále sa krémujem, to je taká moja závislosť.
Mischel: Bez make-upu anti-blemish od značky Clinique, ktorý dlho vydrží, zjednotí tón pleti a zároveň lieči problematické partie na tvári. Neviem si ho vynachváliť. A keď už, som rada ak mám nejaký rúž na perách. Je to už o zvyku, že sa necítim vo svojej koži, keď ho nemám :)


Opíš tvorbu fotografky Mafin:
Tasha: Mafka je pre mňa "rising star". Na to, že iba pred rokom začala tvoriť sú výsledky neskutočné. Ma dar zachytiť emócie a krásu zároveň pekne v súlade, čo sa podarí malo komu.Jej fotky sú dynamické a čisté. Môžem povedať, že fotí lepšie ako niektorí, čo sa tým dlhé roky živia. Veľmi jej držím palce a verím, že keď si bude viac istá v tom čo robí, bude bezkonkurenčná.
Mischel: Mafin je konečne niekto, kto sa nebojí fotiť niečo ´šiši´- ako to ona nazýva :D Celkovo je naša estetika a vnímanie módy, fotky dosť podobná a dá sa povedať, že sme na rovnakej kreatívnej vlne. Mám rada divné, crazy a uletené veci, ktoré nájdete presne v jej tvorbe. Je fresh. Zároveň majú jej fotky hĺbku, cit a zaujímavý detail. Mafin neviem povedať nie :* Držím ti palce!

Opíš modelku Tashu pár slovami:
Mafin: Napriek svojmu krehkému vzhľadu je podľa mňa veľmi silná osoba. A čo sa týka výzoru, tak jej veľkou výhodou je, že sa svojou netypickou krásou fotografom nezunuje.
Mischel: Tasha je v mojich očiach jednoducho éterická bytosť. Vyžaruje z nej pokoj a jemnosť, zároveň sa s ňou vždy na foteniach rada porozprávam :) Je krásna jak navonok, tak aj zvnútra.

Aká je tvorba make-up artistky Mischel? Tasha: Mali sme možnosť spolupracovať už mnoho krát a vždy to bolo veľmi príjemne. Šikovnosť, nápaditosť, profesionalita a jemnosť v jednej osobe. Niekedy na foteniach make up artisti neberú ohľady na komfort modelky, odrobia to, za čo sú zaplatení a balia kufre. Myslím, že Mischel si pravým opakom. Vidno, že práca ťa veľmi baví a tvoja starostlivosť je na nezaplatenie.
Mafin: V prvom rade si veľmi vážim tvoju otvorenú myseľ, nápady a kreativitu. Rada ťa sledujem ako ten make-up vytváraš. Si to najlepšie, čo ma na mojej ceste mohlo stretnúť.



*do not copy, share or claim without our permission*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára